سید مصطفی تاج زاده

سه شنبه, 19 تیر 1397 ساعت 03:15

درباره سه دروغ دلواپسان

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

درباره سه دروغ دلواپسان

✍?#سیدمصطفی تاجزاده

✅ ادعا می‌کنند که اصلاح‌طلبان آن تظاهرات را راه انداختند. به‌همین علت اخیرا می‌گویند فتنه‌ی ۷۸. به‌نظرم جرم بزرگی که مرتکب شده‌اند، روی دوششان سنگینی می‌کند و می‌‌خواهند با فتنه خواندن ۱۸ تیر وجدان معذب خویش را آرام کنند. برای همین اصل تظاهرات را توطئه جلوه می‌دهند و اینکه بله! ما برای سرکوب آن توطئه رفتیم. #سردار_نظری هم صبح جمعه چند ساعت پس از تهاجم وحشیانه به کوی در جلسه شورای تامین استان تهران ادعا کرد توطئه‌ی خطرناکی در شرف وقوع بود و ما رفتیم و آن را خنثی کردیم. هر چه پرسیدند آن توطئه چه بود، نتوانست توضیح دهد. به‌همین دلیل هم بلافاصله عزل شد تا بعد محاکمه شود.

✅ #دلواپسان اصلاح‌طلبان را متهم می‌کنند که درصدد کودتا بودند. می‌گوئیم چه کودتایی؟ ما که انتخابات ریاست جمهوری را برده بودیم و افکارعمومی هم قاطعانه از #خاتمی حمایت می‌کرد. شاهد بزرگ سخن من آن که ۹ ماه بعد از ۱۸ تیر ۷۸ انتخابات #مجلسششم برگزار و مشخص شد اکثریت مطلق رای‌دهندگان حامی اصلاح‌طلبانند. پس دلیلی نداشت که ما از #انتخاباتآزاد بترسیم و به #کودتا پناه ببریم. جناحی به دنبال کودتا می‌رود که از رای اکثریت هم‌وطنان خود بترسد یا ناامید باشد، در حالی که #اصلاحات متکی به صندوق رای بوده و هست و اکثریت رأی دهندگان نیز #اصلاح‌طلبان را حمایت کرده و می‌کنند و اساسا هر چه مشارکت مردم افزایش می‌یابد رای اصلاح‌طلبان بیشتر می‌شود.

✅ برای پوشاندن حقیقت ماجرای ۱۸ تیر به افسانه‌پردازی یا دروغ‌گویی متوسل می‌شوند؛ یکی می‌گوید که در آن روز تاجزاده و چند نفر از هم‌فکرانش داخل قایقی در کرج ماجرا را هدایت می‌کردند! در صورتی که من هنگام بروز فاجعه در تهران بودم نه کرج.

✅ دیگری می‌گوید تاج‌زاده به جمعیت معترض که جلوی وزارت کشور جمع شده بودند گفت ما که از خودتان هستیم. چرا در وزارت کشور را می‌شکنید؟ باید در جای دیگری را بشکنید و منظورش بیت رهبری بود! به این ترتیب آنان را به سمت بیت رهبری هدایت کرد.

✅این دروغ درحالی تکرار می‌شود که من از همان ابتدا معتقد بودم دانشجویان باید در #کوی_دانشگاه بمانند و خارج شدن از کوی را بزرگترین اشتباه آنها می‌دانستم و می‌دانم. به علاوه اگر من داشجویان را علنا تشویق به رفتن به‌طرف دفتر رهبر ‌کرده بودم، آیا پس از آن می‌توانستم هم چنان معاون وزیر کشور بمانم و رییس ستاد انتخابات مجلس ششم شوم؟ کسی و مشخصا اصولگراها هم اعتراض نکنند؟!

✅سومی می‌گوید بعد از اینکه سپاه به آقای خاتمی اطلاع داد که دانشجویان به سمت نهاد رهبری راه افتاده‌اند و اعلام اینکه محل مزبور خط قرمز سپاه است و هر کس به آن نزدیک شود تیراندازی می‌کنیم، دفتر رییس‌جمهور مرا در جریان گذاشت. من با موتور به میان تظاهرکنندگان رفتم و آنها را منصرف کردم!

✅جالب است بدانید که عین این سوال‌ در بازجویی‌ها از من شد. گفتم گزارش‌های روزانه‌ی نیروی انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات و استانداری تهران موجود است و ثابت می‌کند که این ادعا دروغ است. چرا که من غیر از صبح شنبه دیگر هرگز سوار موتور نشدم و میان دانشجویان نرفتم. آنها هم پس از شنیدن توضیحات من و بررسی بیشتر اتهام فوق را پس گرفتند و دیگر تکرارش نکردند. اگرچه امپراتوری رسانه ای سپاه دائم آن را تکرار می‌کند.

✅برای اطلاع مردم عزیز عرض می‌کنم که همه این ادعاها و دروغ‌ها در بازجویی‌های سال ۸۸ مطرح شد اما بعد از پاسخ‌های روشن و قاطع من، بازجوهای سپاهی مساله را رها کردند و در کیفرخواست علیه من نیز به آن اشاره نکردند. درحالی که اگر ادعای دلواپسان درست باشد، بهترین راه و بهترین جا برای محکومیتم در دادگاه سال ۸۸ بود، نه این که من را ۲۳ خرداد بازداشت نمایند و سپس در دادگاه محکوم کنند که چرا جبهه مشارکت اعلامیه‌ی اعتراضی به انتخابات در ۲۵ خرداد صادر کرده است! یعنی اینقدر دستشان علیه من خالی بود که به دلیل اعلامیه‌‌ی جبهه مشارکت دو روز پس از دستگیری من، دادگاه مرا به جرم اقدام علیه امنیت ملی محکوم کرد! مثل آقایان بهزاد نبوی و عرب سرخی که به‌دلیل ایجاد اخلال در ترافیک روز ۲۵ خرداد ۸۸ به چند سال زندان محکوم شدند!
@MostafaTajzadeh

https://goo.gl/uVo5ro

خواندن 2703 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 19 تیر 1397 ساعت 03:18

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.